33 frågor..

1. Var är din mobiltelefon? framför mig på databordet
2. Var är din andra hälft? han sitter i soffan
3. Ditt hår? plattat, med bandana
4. Din mamma? i byn tror jag
5. Din pappa? i byn tror jag
6. Det bästa du vet? att vara kär & glad!
7. Din dröm i natt? jag drömde något om mig och tom, vi åkte bil nånstans
8. Din dröm/ditt mål? att få leva lyckligt & jobba med något jag älskar
9. Rummet du är i? tvrummet som är gult
10. Din hobby? smink & allt inom skönhet, frisera, fota, redigera bilder, lyssa musik, laga mat & baka, vovvar, pussas
11. Din skräck? spindlar o alla äckliga kryp
12. Var vill du vara om sex år? jag vet inte var jag vill vara men jag vet vad jag vill vara
13. Var var du igår kväll? hemma för det mesta, var ut med bilen en svänki
14. Vad är du inte? helt lycklig
15. En sak du önskar dig? ett nytt objektiv till min kamera, en ny telefon
16. Var du växte upp? i skoogen
17. Det senaste du gjorde? satte läppstift
18. Dina kläder? är sköna
19. Din tv? är toms tv
20. Ditt/dina husdjur? en papillon, morgan ♥
21. Din dator? älskar jag!
22. Ditt humör? ganska bra faktiskt
23. Saknar någon? mogge
24. Din bil? duger
25. Något du inte har på dig? en långärmad tröja
26. Favoritaffär? här i gve är det lätt Kicks :D
27. Din sommar? önskar jag blir bra!
28. Älskar någon? ohja
29. Favoritfärg? lila
30. När skrattade du senast? för en stund sen
31. När grät du senast? en vecka sen kanske



Bob Dylan – The Times They Are A-Changin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback