well well, what to say?

Nu har jag ändrat min blogg lite, var så fruktan less på den förra headern och färgerna så usch. Detta får duga, för hur länge vet jag inte ;b har inte hunnit göra allt för mycket sen sist jag skrev, var ju ut med bilen en svänki och den gick igång hur bra som helst, otrooligt! brummade på lite till gve och runt lite, till kullen och kikade och sen in på godishuset och köpte en cola och lättsaltade chips, sen for jag hem och mumsade i mig lite.

Något mer har jag inte gjort, kirrat med bloggen och för en stund sen kom älskling hem, så jag har pussat på han lite och nu gick han och la sig, han jobbar nämligen dubbla imorrn, från 7-22 så attee, tänker inte hålla han uppe inte :) Jag ska ta en dusch snart för jag fryyyser som fan igen, varför fryser man alltid? Nåja, sen ska jag nog lägga mig i sängen och försöka somna lite tidigare för ovanlighetens skull, får se hur det går ;D

Pussis, slänger in en random bild också, lär bli många sånna framöver. Buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback