tisdag 25e januari 2011

Hej på er! Tänkte berätta lite om min inte allt för intressanta dag. Klev upp tidigt idag, har tittat ett avsnitt av oth på morgonen medan jag åt frukost, sen läste jag alla bloggar och kikade face åde. Efter det sminkade jag mig och fotade, sen fixade jag bilderna i photoshop till tutorialen.

Tom kom hem vid fyra, han hade varit och hämtat våran tv från kim, så nu har vi äntligen en platt-tv. En 42tums plasma :) skönt! Haha tyvärr glömde han kontrollen där, så han har åkt för en stund sen för att hämta den, typiskt killar. Jag har satt i min bil i motorvärmaren, tänkte flytta på den och sätta den på platsen bredvid våran motorvärmarstolpe, platsen var nämligen upptagen i söndags när vi kom. Ska gå ut halv sju, då har bilen varit i värmaren i två timmar, det är ju förfasen -22 grader nu igen, hooojjaaa! Kan det aldrig bli varmt? Solen har ju iaf kikat fram idag.

Ska nog köra lite bil och lyssna på min nya skiva och sen ska jag nog hem igen och mysa med tompa om han nu kommit hem då! :)
Pusss


(ganska gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback