tisdag 18 januari

Hejsan! Nu är det tisdag och jag for till byn igår igen. Mamma sa att jag skulle komma hem för att jag hade fått ett nytt bilbatteri av min morbror Conny. Innan jag kom från Kullen, vid 8 åkte jag hemåt. Min bil ville inte starta och vi fick kabla igång och hålla på o tjorva. Förhoppningsvis är det bara ett minne blott nu :) detta batteri ska tydligen vara bra och stor var den. Så nu har pappa bytt i min bil och jag har i motorvärmaren, funderar på att åka tillbaka till Kullen idag igen men jag får se om jag orkar.

Jag tänkte förresten använda våran Olympus kamera nu när min inte går att använda. Det blir faktiskt fina bilder med den! Så idag har jag gjort en sminktutorial som mest troligt ploppar upp senare idag :)

Nu ska jag skriva en marknadsundersökning på datorn och sen ska jag nog käka och sen kanske fara. Vi hörs sen! Pusss

Slänger in någon bild som fanns på Olympusen =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback