she makes me so happy..

Heloo! har vaknat för en timma sen. Sent jag vet :O men jag var verkligen skittrött och jag vaknade av jävligt ont i halsen, trodde det hade försvunnit? Naaerå. Hoppade direkt i duschen och nu sitter jag här, måste snart föna håret. Jag skulle träffa bästis innan hon börjar jobba 4, hon skrev just när jag vaknade, men då ser jag att det är -22 grader ute och jag måste ha min värmare i minst 2 timmar och då hinner vi ju inte ens ses, så det sög ju. Det har ju varit varmt flera dagar men inte då fan idaag. Well, det är väl våran vanliga otur då! Vi får ta det en annan dag hjärtat.

Idag ska jag väl hem till byn gissar jag, tom jobbar ju till 22 idag och han ska ändå hem i helgen så jag är ensam, liite tråkigt. Men jag överlever. Jag tänkte sminka mig, fika något, plocka lite i läggan, bädda sängen, diska bort lite disk, packa, ta ut sopor och lite sånt där, sätta i motorvärmaren och sen åka när den är klar säkert. Men jag ids nog inte åka såå tidigt. Äh får se.

Hojja vad jag saknar min kamera, kan ju inte göra något utan den. Jävla skit. Men vad gör man, bara le och vara glad! Blöö.

Nä nu måste jag föna håret, hela tröjan blir blöt annars, får se om jag uppdaterar senare igen, maybebaby! Pussss

Jag & världens bästa! :D see vad glad hon gör mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback