My day..

Idag har jag vaknat efter 12, satte bilen i motorvärmaren, sminkade mig och for på lite affärer med mami. Vi var på Ericsson, Jysk, Dollar, Kicks, Lindex & Intersport. Jag köpte ett topplack från Kicks, en mössa från Lindex, en ny kolsyrepatron från Ericsson och lite bra o ha grejor från Dollar. Var med mami till typ 4 och sen for jag och plockade upp sabne!

Vi har mest åkt omkring o skrikit, fotat lite bilder, skrattat, blivit slemmig i halsen, ätit tre chips var ungefär, druckit bubbelvatten och jaa lite sånt därnt! Den filuren hade jag allt saknat! ♥

Kom hem vid 8 och då tröck jag i mig pizzan som blev över från igår, jag var förbannat hungrig. Älskling sover redan och jag ska hoppla i duschen och värma mig lite och sen ska jag nog mysa mig ner under täcket framför tvn! :)

Såå vi hörsss!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback