monday

Halloj på er! Idag har det varit en riktigt varm dag, skööönt! Det är -3 grader ute nu och har varit 0 som varmast. Jag har vaknat rätt tidigt, blev livrädd av en mardröm som vanligt! :( seen har jag ju sminkat mig som jag lagt upp tidigare, tänkte göra en tutorial på sminkningen men batteriet i kameran dog just när jag skulle ta första bilden så det gick inte!

Sen har jag mest suttit vid datorn och kikat, ätit middag, varit med tom lite, fast han har spelat tvspel mest. Sen for jag på Dollar en sväng vid fem och köpte en sminkborste, ett stärkande genomskinligt nagellack och batterier.

Kom hem och tompa for och drack kaffe hos någon, och jag satte mig här igen. Har tittat lite SATC som jag laddat ner, har saknat det! Tror jag ska fika något nu, sen hoppa i duschen och lägga mig framför tvn, det är ju 2 & ½ män, my name is earl och scrubs! Finfint.

Imorgon kanske det går bättre med en tutorial, får se vad jag hittar på. Ni får ha det så braaa! Pusss


Härliga sommaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback