lista

Stava ditt namn utan några A (hela): Frid Lamp
Har du ont någonstans just nu? jo i ryggen typ
Är du singel?
Vad är ditt favoritnummer? 2 och 11
Favoritfärg/färger? svart, vit, lila
Hatade färg/färger? mörkgul
Är du nöjd med ditt liv just nu? alltså.. nä
Vart önskar du att du var nu? jag vet inte
Vad borde du göra just nu? laga mat
Kan du nå dina fötter med raka ben? tror inte
Är du kär i någon? jaa
Kan du skruva tungan? kan jag väl
Har du någonsin velat bli läkare? usch nej
Vad drack du senast? vatten
Vem pratade du senast telefon med? tom
Är du glad?
Är du piercad någonstans? Isf vart? ingenstans nåmer
Vad har du för planer för ikväll? äta soppa, duscha, sova
Hatar du folk som ljuger? jopp
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? inte för mjuka och inte för tuffa, lite både och, mest mjukis
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? spelar ingen roll
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? jag tror inte det faktiskt
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? typ
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? jättebra
Tycker du om ditt liv? jo, kan ju inte klaga direkt, har en fin familj, vänner o pojkvän
Vad tycker du mest om i ditt utseende? mina ögon
Förlåter du eller glömmer du? jag förlåter och försöker glömma
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? tjej
Har du någonsin masserat någon? jopp
Vad är du rädd för? en jäkla massa
Har någon försvunnit ur ditt liv? joo
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? jo, ofta
Önskar du att du var en av motsatt kön? jo ibland
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på något hemskt? jo
När grät du senast? någon dag sen
Saknar du en kille just nu? ja
Saknar du en tjej just nu? ja
Vad har du för bakgrundsbild på telefonen? en bild på mig och tom

Kommentarer
Therese

heter du inte frid lmp utan a? ;D

2011-01-12 @ 23:08:07 | http://theresejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback