Helgen osv..

Helloo! Nu är jag tillbaka i Kullen igen. Blev en lite kortare vistelse i byn denna gången. Tom slutade ju typ vid 11 på kvällen i fredags och han var tvungen att kabla igång min bil för att det var -29 grader. Därför kom jag så sent iväg, tom stannade i stan och sov och for hem till Ullatti sen på morgonen istället. Jag har inte gjort ett smack i helgen, bara typ sovit, ätit, kollat tv. Det har varit riktigt lugnt men såna helger är också sköna.

Idag vaknade jag först halv 10 av att morgan kom skuttandes upp i sängen och slickade mig i ansiktet, jag tittade på klockan och tänkte att jag måste blunda ett tag till, jag somnade och vaknade just före 14! Fan vad ångest, det var mörkt när jag klev upp. Men tydligen behövde jag väl den sömnen :)

Tom kom vid 17 och vi tittade lite tv och väntade på att min bil skulle bli varm, var beredd på att vi skulle få kabla igång den men icket! Den gick igång hur lätt som helst. Fast nu är det ju bara -10 grader så inte så konstigt. Vi kom just hem typ, vi var på Coop och storhandlade, blev 5 fulla kassar för allt var verkligen slut här hemma. Så nu har vi fyllt upp kyl, frys & skafferi! :D Nu sitter vi och käkar popcorn och dricker saft, eller ja, Tom spelar det där jävla tv-spelet som alltid =P Blir nog att nörda lite här, sen ta en dusch och sen kanske sova lite tidigare så man vaknar nångång. Om jag somnar förstås.

Vi hörs! Pusss


(googlebild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback