Hejhej hallå!

Kanske dags för en liten uppdatering nuu! I helgen har jag varit i byn som vanligt, anna kom hem från luleå och det visste jag inte ens om att hon skulle. Så hon kom på fredag och jag har mest umgåtts med henne och varit barnvakt åt leon och leija en stund, bastat, sminkat anna och lite sånt :) lugn och skön helg.

Igår for jag & älskling till kullen vid 18 redan, vi duschade och hoppade i säng redan vid 20 för att kolla Solsidan och sen Click. Jag somnade dock ganska så sent!

Idag vaknade jag halv 11 tror jag, klev upp och satte mig vid datorn och laddade ner lite låtar och gjorde en ny skiva till bilen. Sen började jag diska bort ett litet berg och när jag var klar med det började jag med middagen som bestod av köttfärssås & makkisar + sallad! Gottit :)

Efter vi hade ätit började tom dammsuga lite och jag städade toan. Jag har städat den säkert en hel timme, skurat golvet och rengjort väggar och handfat och en massa, så nu är den skinande ren! Jag blev nyss klar med garderoben, har rivit ut alla kläder och vikt in dom fint och rensat bort för stora kläder och så. Nu blev det mycket större plats där i och man fick veta lite mer vad man har för kläder egentligen.

Jag är rätt slut nu efter en hel dags städande, tompa har däckat på soffan och jag funderar på att måla naglarna och kanske tända lite ljus, sätta på fin musik och sitta och klistra in bilder i mitt&toms album, skriva lite fina dikter o klistra lite hjärtan o grejjer! älskar att pyssla. Sen blir det nog bara att ta det lilla lugna resten av kvällen, kanske kika lite oth på datorn eller nåt, får se!

Pusss


(bild från oktober)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback