en lista..

Det första du tvättar i duschen? ansiktet om jag har smink, annars håret
Gillar du kaffe? nope!
Hur mår du just NU? ganska bra
Berätta om din senaste dröm önskar att jag kom ihåg den..
Skulle du kunna äta din favoritmat en hel månad utan att tröttna på det? nejnej
Vad vill du ha just nu? pengar vore inte fel
Har du räknat till 1000 nån gång? nee usch
Biter du i din glass eller slickar du bara på den? både och
Använder du smileys? jopp, känns så drygt annars
Har du träffat någon kändis? jo, några stycken
Gillar du keso? icket!
Vilken låt hade du sist i huvudet? wakey!wakey!- light outside
Hur många länder har du besökt? Sverige, Grekland, Finland
Är dina föräldrar stränga? nope
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nää är så höjdrädd
Glittrar någonting i ditt rum just nu? bara jag? haha nä
Brukar du hyra film? näe
Var kommer du vara på lördag? byn gissar jag
Var du med och upplevde när World Trade Center föll? jag såg på tv
Vad åt du till lunch? två mackor med gurka och ost + oboy
Har du lockigt hår? nee
När grät du senast? någon dag sen
Har du gått in i en vägg någon gång? joo
Favoritårstid? vår, sommar & höst
Sover du med TVn på? joo vi brukar dra tvn till sängen
Tycker du att du är gammal? ibland
Är du mörkrädd? ja ibland
Gillar du ditt liv just nu? ja & nej
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? jo
Har du bra syn? joo
Var är dina föräldrar just nu? hemma i byn tror jag
Vad har du på dig just nu? trollor, långkallingar, bh, linne, huvtröja
Vad var det senaste du köpte? minns inte
Hatar du mer än 3 personer? nae
Använder du sushipinnar? nopp
Äger du ett vapen?
Gillar du ditt hår? jag älskar att mitt hår är långt, gillar inte utväxten jag har och inte kan göra något åt när jag inte tål hårfärg. så ni som tål, var glaad för det!
Gillar du dig själv? jo det gör jag
Hur ofta använder du MSN? den är alltid inloggad men jag skriver nästan aldrig med någon nuförtiden

(bild från 07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback