booooring !

Du heter:
Frida

Smeknamn:
frilla, frillsan, fridde, fridolina, säkert något mer?

Låt som när du är ledsen sörjer till?
typ kate voegele- hallelujah & eva cassidy- fields of gold

Beroende av: 
kärlek

Vad tror folk om dig?
för mycket

Stämmer det?
oftast inte?

Vad får du oftast komplimanger för?
ögonen och håret

Hur imponerar man på dig?
man är sig själv

Brukar du skratta för dig själv?
joo det händer!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Jag med när jag tänker på dig.

Har du haft sex idag:
nope

Hur svarar du i mobilen:
-hallå!

Vem ringde dig senast?:
pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
han babblade på om lite grejor, någon hade backat in i min bil ( som vanligt dåå )

Antal timmar sömn inatt:
9h

Sov du ensam:


Brukar du komma i tid:
jopp

Hur känner du dig nu:
hungrig och lite seg

Vanligaste färg på dina kläder:
säkert svart, men försöker ha mer färger

Vad tycker du om fötter:
tycker inte om fötter

Vad saknar du: 
solen

Hade du en bra kväll igår:
joo

Favoritdryck på morgonen:
oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig:
när jag är trött

Är du blyg?:
joo

Sysslar du med någon idrott: 
nope

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ja typ

Har du spytt offentligt:
säkert

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
allt som inte en tjej kan göra

Är du nöjd med ditt liv: 
inte med allt, men med det mesta

Är du bortskämd:
vet inte ?

Vad gör du i morgon: 
får se

Vad är det värsta du vet?:
svek av alla slag

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
jo

Vad är det finaste du fått?:
min älskling ♥

En speciell dag du minns:
när jag & tom pussades första gången!


(bild från november 07)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback