Vem ska jag tro på tro på tro på när, tro på när allt är såhär?

Ännu en kall dag, termometern visar -32, inte helt okej. Så idag blir det väl också bara att sitta inne och glo, törs man ens starta bilen en sånhär dag? njaa. Hade ju velat åka till byn och leka med ungarna, mamma är barnvakt för anton ska operera sin visdomstand i luleå idag. Så jag får se hur jag gör.

Nu tänkte jag iaf fixa något att fika, te vore ju som gott i denna kyla, fan golven är iskalla i den här jäkla lägenheten, tur att jag fick varma tofflor i julklapp! Sen ska jag dra på mig ett face och kanske göra en tutorial, får se hur ambitiös jag känner mig. Känner mig lite nere idag, hoppas det går över senare..

Nu ska jag läsa lite bloggar åde innan jag sliter mig från datorn.
Pusss

Di Leva – Vem ska jag tro på?

En låt man blir glad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback