Min helg!

Då var även denna helgen slut. Jag for till byn i onsdags redan och sen for jag och mamma till stan på torsdag för att handla osv. Vi var på Kicks och jag köpte en ny foundation, frågade hon som jobbar där om hon kunde tipsa om någon och det var skitsvårt att hitta min färg, det fanns i princip bara en. Så det fick bli samma som förra gången, max factor xperience light ivory nr 40. Jag har så ljus hy samtidigt som den går lite åt det rosa hållet, så det är svårt att hitta någon bra färg då nästan alla är för gul och brun för mig. Sen köpte jag även ett nytt löspuder, ett från Lumene och hittills är jag jättenöjd med den.

Sen på kvällen kom tompa till mig för han var ledig på fredag så det blev en långhelg! Han var hos anton och fixade något i garaget så vi gjorde inte mycket den kvällen. Vi skulle basta och dricka lite vin men när vi ställde oss i duschen kom det inget vatten, inte så roligt! Så det gick ju inge vidare alls då vattnet hade frusit.

I fredags kom ju anna hem från luleå så jag har varit med henne mest, tom var hos anton igen och drack lite öl och donade i garaget i några timmar. Jag och anna masserade varann på kvällen och det var riktigt skönt kan jag säga! Vet inte om vi gjorde så mycket mer? Nae.

På lördag vaknade vi tidigt av att leon kom till oss, vi klev upp och fikade och började fixa oss lite, jag och anna for nämligen till stan för att gå på Kicks och köpa den nya parfymen från Escada, anna hade aldrig varit på Kicks så nu fick hon äntligen se det! När vi kom hem var det fullt hus resten av dagen. Anton, emma och ungarna var hos oss och busade på! :) sen kom även cess och fredd och hälsade på. Jag och tom blev så slut där efter middagen så vi däckade men inte fick vi sova länge inte, innan lillgossen kom och väckte oss igen ;D Sen tittade vi film tills vi somnade, vi somnade redan efter 23 så det var skönt.

Idag har vi varit ute i det fina vädret, -14, blå himmel och sol! Helt lovely. Vi har busat med vovvarna och leon :) Anna for till luleå ganska tidigt, redan före tre. Jag har inte gjort så mycket efter det, sminkat mig, städat lite i mitt rum, ätit köttsoppa, packat osv.

Nu sitter jag i kullen och väntar på att Wallander ska börja igen efter nyheterna. När den är slut ska jag hoppa i duschen och sen ska jag soova för jag är trött. Och ont i huvudet har jag också. Jag har blivit förkyld nu igen, blööh. Nåja, det blev några inlägg såhär på kvällskvisten, men jag ids inte lägga in bilder när jag är i byn, har inget program att göra bilderna mindre i, så det tar ett år att ladda upp en bild. Därför det vart så många!

Slänger in lite bilder, dock bara från idag då jag varit lite slö på fotnings-fronten ;)
Pusss på er så hörs vi imorgon!












Kommentarer
mami

Vilka mysiga vårbilder:)

2011-02-23 @ 12:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback