No one's gonna love you more than i do.

Min älskling, idag är det 5 hela år jag har fått tillbringa med dig vid min sida. Och grejen är den att jag bara blir mer och mer kär i dig för varje dag som går. Jag trodde aldrig det var möjligt att känna såhär starkt för någon människa, det känns som att jag har så mycket kärlek att ge dig, så mycket att det räcker för en hel livstid. Ingen kan förstå hur jag känner för dig, ingen kan förstå hur det värker i mitt hjärta när jag är nära dig och bara vill ha mer och ge mer utan att det går, att jag bara vill krypa under din hud och stanna där föralltid.

Jag trodde aldrig att just du skulle bli en så stor del av mig och den jag är. Jag trodde inte det för 5 år sedan, men direkt jag lät dig komma nära mig, när jag släppte in dig i mitt liv på riktigt, förstod jag direkt. Det tog inte ens en vecka för mig att bli kär i dig, när du låg bredvid mig första kvällen vi var med varann och du tog min hand, kände jag mig som hemma. Våra händer passade så bra i varandras och det pirrade i hela min kropp bara du tittade på mig. Jag vill alltid vara din, jag kommer aldrig älska någon så som jag älskar dig. You're the one ♥



Kommentarer
mami

Grattis till er båda på eran 5-årsdag:)Önskar er all lycka i världen:)Kram/

2011-02-23 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback