No matter how many breaths that you took you still couldn't breathe

Igår var det rekord på bloggen, alltså antalet läsare, alltid roligt när det ökar! :) Nu sitter jag och har precis sminkat mig, ska bara böja ögonfransarna igen och måla på ett lager mascara. Har gjort en tutorial idag med, väldigt flitig hähä! Så den kommer upp snarresnart.

Älskling satt i min motorvärmare imorse när han for på jobbet, så den är varm klockan 2, då ska jag nog drajva till byn! :) Det är ju faktiskt bara -20.4 grader nu, hemskt att man blir lycklig av det..

Ska kanske be mami göra fler slingor på mig idag, får se om vi orkar det! Åh vad skönt när det är blå himmel och halvt soligt, då finns det ju lite hopp!

Nu ska jag dra, är snart tillbaka!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback