My day, so far..

Godmorgon! Sov lite längre idag, brukar annars kliva upp vid 9. Jag har bara hunnit fika och sminka mig. Ska fota min sminkning snart och slänga upp den, det blev dock bara en vanlig vit/grå/svart sotning, min favvosminkning. Ni har säkert sett den sminkningen fler gånger men shit the same!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, hade velat fara till byn och slinga håret men jag vet inte om jag ids, får la se! Nu är det iaf varmt ute, bara -13 och sool, lovely! Jag saknar min fina, hoppas inte han jobbar öööver idag.

Nåja, ska gå och böja min fransar igen och sen fota lite. Sen ska jag ta tag i den lilla disk som blev igår, lika bra att hålla efter varje dag så man slipper diska världens berg, usch vad jag hatar det ;s

Igår rensade jag massa lådor, rensade bort massa tidningar osvosv, kanske fortsätter med lite sånt idag med, det är så skönt att få det rent. Är i någon städperiod just nu :) men det är ju som braa hähäh.

Vi hörs på en stund, pussss
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback