Måndag idag..

Hej på er! Idag har jag vaknat tidigt, hade alarmet på 8:30, klev upp vid 9 och började fixa mig och fika och allt det där. Sen kom mamma och plockade upp mig vid halv 11 tror jag. Vi drog på Coopan och handlade en massa. Vi hade verkligen ingenting hemma, men nu är det påfyllt, sköönt! Sen for vi på Dollar också, där köpte jag 2 glasburkar som jag ska ha mjöl och socker i. Trist att ha allt i påsar ju :)

Jag kom hem vid halv 1, har diskat, städat ur kylen, satt in alla varor och lagat lasagne. Först nu jag sätter mig! Skönt att dona. Tänkte plocka lite i läggan, mina kläder som ligger utspridd och lite sånt. Jag älskar att ha det rent och fint.

Älskling har ännu inte kommit hem från jobbet, vette tusan när han slutar? Får la se. Ikväll blire nog mysimys framför lite film. Laddar ner 2 st, Paranormal activity 2 och Love and other drugs, hoppas dom är bra :) Ska även slänga in bilder på dagens sminkning, blev en brun vardagssotning, lite lätt sådär iblaaand. Nää men nu ska jag kila vidare, höja volymen och städa som en dåre mest!

googlebild


Katy Perry – Firework
Lady Gaga – Born This Way
Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Dany Coast Remix Edit
30 Seconds to Mars – Hurricane
braiga låtar.

Pussss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback