Måndag 28e februari

Idag är det sista dagen i februari, satan vad tiden går fort! Och imorgon går vi in i vårmånaden mars! Wiho :D Det är så underbart med blå himmel, sol och plusgrader, precis som det är idag. Vet inte vad jag ska göra idag, det finns ett stort berg av disk som borde diskas bort, men fa-an vad tråkigt! Sen ska jag göra någon sminkning, var ett tag sen nu! Ut borde man ju såklart också gå.

Jag känner mig lite småsjuk och hängig men det verkar ju inte vilja varken bryta ut eller försvinna helt? Jobbigt läge! Tror jag hade någon bild på kameran som jag inte lagt in på datorn ännu, joo jag fotade ju lite i helgen! Så jag ska slänga in dom alldeles snart :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback