Love list!

Vad heter han?- tom nilsson ylitalo
Hur gammal är han?- 20
Var bor han?- i ullatti och i kullen med mig
Brukar ni träffas ofta?- jeoo varje dag
Är han söt?- sötast!
Är han snygg?- jopp!
Hur lång är han?- 180 nånting
Har han några syskon?- yes, två bröder, jim & ted
Har du träffat hans föräldrar?- joo
Har ni gemensamma vänner?- njaae
Har han träffat dina föräldrar?- joo
Vem brukar ni va hos mest?- mig
Har ni bråkat nångång?-
ja det är klart
Om ja, vad handlade det om?- jag minns inte
Har han en speciell lukt?- jepp, han luktar han
Kan du hans telefonnummer utantill?- joodu
Kan du prata om allt med han?- det kan jag
Går ni i samma skola?- vi har gjort det, både högstadie och gymnasiet
Om ja, går ni i samma klass?- vi gick i samma klass från 7-9
Har du sett honom gråta?- jo
Har du sett honom skratta?- joo
Har ni gråtit tillsammans?- det med
Har ni skrattat tillsammans?- jaadå
Till sist, älskar du honom?- mer än allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback