jag har tråkigt.

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[x] kär
[x] glad
[] trött
[] vild
[x] lugn
[] nervös
[/] uttråkad
[] irriterad
[] ledsen
[] besviken
[] arg
[/] sjuk
[] stressad
[/] förvirrad
[] sårad
[] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig:
min syster, min bästis, min älskling
Någon som du längtar efter: morgan
Något som du längtar efter: varmare tider
Någon som du hatar: jag hatar ingen
Vem kramade du senast: tom
Vem kysste du senast: tom
Vem ringde dej senast: tom
Vem ringde du senast: tom säkert
Har du några kärleksproblem: nope
Har du ätit något idag: jo, fil o flingor
Har du gråtit idag: jo till film
Har du skrattat idag: jo

JAG:
Är singel:

Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: ja
Svär ofta: jo
Sjunger i duschen: ibland
Morgonperson: nej
Är kär i kärleken:
Skrattar åt mina egna skämt: nån måste ju göra det ;D
Vill ha barn: ohja
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: njae det vet jag inte?

HAR DU:
Glasögon/linser:
nope
Piercingar: not any more
Syskon: ja, en syster o bror ♥
Pojk/flickvän: pojkvän
Jobb: nix
För många vänner: kan man ha det?
Rymt hemifrån någon gång: jo förut
Färgat håret: ja, för mycket
Bra självförtroende: lagom
Sagt "jag älskar dig" till någon: joo
Varit kär: jo
Dumpat någon: nej
Brutit ett ben någon gång: fått en spricka
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: tror inte det
Somnat gråtande: jo

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel:
jaoo
Ha ångest: det med
Drömma mardrömmar: jaa
Klä dig i svart: jopp
Hata folk: ogilla
Lita på folk: vissa

SISTA PERSONEN SOM:
Du delade en dricka med:
vet inte, brukar inte dela
Du fick sms från: tompa
Du snackade med på msn: skriver aldrig på msn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback