it's friday, i'm in löööve!

Kanske man skulle skriva ett riktigt inlägg nu! Det har blivit mycket sminkningar o bilder på annat på senaste tiden, men det är ju som roligt. Idag har jag vaknat typ halv 10, hörde att älskling stod i duschen och kunde inte riktigt somna om. Han är ju ledig idag för att han ska till älvsbyn och vara där till söndag, hans moster fyller 40 så att! Jag kommer sakna haan!

I helgen vet jag inte vad som händer, säkert ingenting. Mamma fyller ju år imorgon och jag på söndag, men jag hatar att fylla år och har gjort det länge, tycker inte om att bli firad ;s lilla lebon har ju kalas på söndag också, gossen fyller hela 3 år! :) vad fort tiden går..

Jag vet inte när jag ska till byn idag, får se när och om jag ens iiiids, vad jobbigt det känns. Funderar på att städa lite här, typ plocka bort mina kläder som alltid ligger i hela soffan, diska och sånt där. Hatar att komma tillbaka på söndag när det ser förjäkligt ut och man måste ställa sig och diska på en gång. Sen ska jag mest troligt sminka mig och kanske fota en tutorial? jaojao. Ska nog testa mitt svart/silvriga glitter jag fick i julklapp, kanske en mörk sotning? får seee!

Nä, nu ska jag dra mig vidare, vi hörs när vi hörs.
Ps, idag far min bästis till sthlm och på söndag till thailand, det var ju qööl!
Så dagen till ära, får faktiskt detta inlägg innehålla en bild på just oss
Pusss


jag älskar dig min girliegirlgummsegullerumpsnuttegospralin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback