Igår & idag..

Igår var ju jag och mami i stan och shoppade några timmar. Jag fick ju pengar i present och presentkort på kicks, sen hade jag ett presentkort på jive från tidigare. Så jag hittade ju lite grejor som jag lagt upp! Vi for tidigt, redan före 11, men det var skönt att fara på morgonen :) kul med en shoppingdag. Det var väldigt mycket folk på Lindex, var en massa rea där! Mer gjorde jag inte igår, hjälpte mamma att beställa lite bilder och en förstoring som hon ska ha i tvrummet, blir fiint!

Idag har jag faktiskt också varit i stan! Jag for ensam vid halv 1, har gått på lite affärer, köpte grejer från Kicks (hade kvar pengar på presentkortet), på dollar och lite reafynd från Lindex. Kanske jag måste fota och slänga upp här? Får se om jag gör det lite senare! :) Jag kom hem vid 15 iaf, skönt att vara en svänka, jag orkade inte stanna i stan.

Snart ska vi käka tacos och sen får jag se vad som händer, är sugen på en bastu!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback