födelsedag x3

Nuu var även denna helgen slut, det blir alltid en jäkla massa tårtor och grejer den här helgen i februari när mamma, jag och leon fyller år efter varann! :)

I lördags blev både jag och mamma firade, vi brukar fira på samma dag, både smidigare och roligare. Jag fick det jag önskade mig, ett nytt objektiv, presentkort på kicks, pengar, sjp nyc parfymen och 6st fina marilyn monroe glas! Får se vad jag får av älskling dåå ;D han var ju i älvsbyn i helgen så han var inte här och firade mig, buhu. Vi hade iaf en rolig lördagkväll, vi drack oss ganska så full, dansade som cpn, sjöng singstar och hade det allmänt trevligt :) så det blev braaa.

Igår mådde vi som vi mådde, haha fyfan vad slut vi var. Jag hade ju inte varit full sen i juni, så jag blev rejält bakis huhuh! Men det vare värt! Så det blev inte mycket gjort igår, jag tvättade lite och åt smörgåstårta några gånger om. Sen på kvällen gjorde jag och anna en liten beställning från ELF, haha fyra natural nymph läppstift, två var då ♥ ooch eyeliner! Joo vi var ju och grattade lillgossen igår tidigt på dagen också, han blev så glad för presenterna! =)

Jag sov i byn igår, för jag var sååå trött så jag däckade vid 19 och vaknade 21 igen, just i tid till Wallander. Jag tänkte ju åka till kullen för att jag saknar gubben så förbannat mycket, men det blev inte. Idag vet jag inte om jag ska åka dit? Det känns så kallt och jobbigt hojjaa! Jag får se. Jag har iaf gjort en tutorial idag som jag funderar på att slänga upp här. Äntligen har jag min egen kamera igen, så underbart! Det vart dock inte mycket fotande i lördags, hade inte tid ;) men två bilder bjuder jag på!

Nu ska jag kila vidare, vi får höras! :)
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback