Ullatti tur & retur.

Hallo! Igår var vi och jobbade i Ullatti på byastugan höll vi till. Vi klippte blandannat min gamla svärmor, toms fammo&mommo och ted. Roligt att träffa alla igen :) Sen bjöd Marina på fika så vi prommade dit och satt där och surra en stund innan vi gick tillbaka till byastugan igen där hon skulle klippas. Vi fick även en väldigt fin julaktig blomma för att vi startat firman oså, väldigt gulligt! Sen iaf klippte vi en söt unge som var så duktig och satt still hela tiden. Och sist men inte minst var det teds tur att bli klippt så vi for hem dit och jag klippte han där istället. Vi kom väl hem vid 19 tiden ungefär.

Såå, det var en trevlig dag igår & klippningarna gick bra :) Nu ska vi snart fara och jobba igen, denna gång i Nattavaara. Det vart ju sånt jäkla snöväder, jobbigt att köra bil då!

Sen ikväll blir det idolfinalen och sen kanske dra till stan om jag orkar, beror på hur trött jag är då. Får se, får se.. Nä, nu måste jag börja avrunda här för vi ska snart börja åka. Ha en mysig helg så hörs vi!

Slänger in bild på gårdagens make-up när jag ändå är igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback