lista

Tio frågor om dig själv
Vad heter du i andranamn? - sara & evelin
Har du några piercingar? vars? - nope
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror väl på vem 'någon' är
Väljer du filmkväll framför utekväll? - beror på vad man är sugen på
Vad tycker du om med dig själv? - att jag tycker och tänker precis som jag vill o har stark vilja
Din sämsta egenskap? - oroar mig ganska mycket och bryr mig kanske lite föör mycket
Är du dag eller nattmänniska? - natt
Vad har du på dig just nu? - leggins, linne, t-shirt
Är du nöjd med ditt utseende? - jadå
Vad vill du ändra med ditt utseende? - jag vet inte, alltid nåt man mindre nöjd med

Tio frågor om kärlek
Är du i ett förhållande just nu? - nepp
Har du varit kär på riktigt någon gång? - jo
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte kärlek direkt men nånting
Hur många har du varit riktigt kär i? - 1
Vad för sorts killar faller du för? - undrar jag med


Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - sanne och anna
Vem skulle du vilja träffa just nu? - båda
Vem saknar du mest just nu? - båda
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - anna
Vem krama du senast? - sanne säkert
Vem står dig närmast? - sanne o anna
Vem vill du träffa oftare? - båda
Vem är mest partyprisse? - vet inte
Vem ringer du när du är ledsen? - samma där
Vem är snyggast? - alla är vi snyggon


Farligheter
Snusar du? - nä
Har du snott något från en affär någon gång? - jo
Brukar du röka? - nä
Har du tagit droger? - nepp
Känner du folk som tar droger? - näe
Har du blivit jagad av polisen? - jo
Dricker du alkohol varje helg? - inte varje nä
Skulle du kunna slå någon? - skulle jag nog
Har du varit i slagsmål någon gång? - näe


Random
Sover du med dörren öppen eller stängd? - stängd
Tror du två ex kan vara vänner? - jag tror faktiskt inte det, antingen om båda fortfarande älskar varann eller så om man aldrig riktigt gjort det, då går det nog.
Skulle du vilja vara berömd? - beror väl på vad jag skulle vara berömd för
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - nä
Brukar du tänka innan du talar? - njaae
Skulle du vilja tatuera dig? vars? - nja klarar mig utan
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - nix
Tror du andra tycker illa om dig? - gör dom garanterat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback