Julafton 2011

Tänkte berätta lite om min julafton, den firades hos min bror och hans familj detta år. Jag klev upp rätt tidigt för att jag är så jäkla förkyld och har väldigt svårt att sova då. Åt iaf tomtegröt med skinkmacka. Sen fixade jag mammas och mitt hår. Och sen sminkade jag mig o sånt, fick bli en grön sotning med röda läppar till. Sminkade även mamma och anna :)

Vi gick över till anton & dom före 17, där åt vi god mat och hade riktigt trevligt. Tomten kom och ungarna blev så lyckliga över sina julklappar. Även jag, framför allt för datorn jag fick av mamma och pappa. Tacktack! Så nu inviger jag den litegrann. Vi spelade iaf spel och drack någon öl, kilade hem vid halv ett ungefär. Har några bilder som jag tänkte slänga upp lite senare :)

Nu tänkte jag hoppa i duschen för att jag fryser ihjäl. När ska denna förkylning försvinna? Nånå, blir en lugn kväll iaf, ingen utgång, vilket känns jävligt skönt!

Ha en fortsatt mysig kväll!
Pusss


Här får ni ett litet smakprov! Jag & finaste syster. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback