Hon tror att allt som kan byggas också en gång ska raseras, ändå håller hon om dig så ömt varje gång du är där..



Vettetusan när jag skrev ett vanligt inlägg senast, tror bestämt det är på tiden iaf. Har väl hänt en del sen dess skulle jag tro. Jag och mamma öppnade våran firma, eller vi har öppnat för ett tagsen men igår var våran första dag på jobbet.

Vi var i Hakkas från 10 till 18 ungefär och hade kunder hela dagen. Jag klippte alla, mamma hjälpte till lite då o då och det gick jättebra. Mycket man lär sig på en dag, tänk på ett år då? Väldigt kul! Kommer nog trivas med detta. Hoppas nu att detta flyter på bra och går runt.

Nästa vecka ska vi vara i nattavaara, nilivaara och ullatti mest troligt. Ska bli spännande att se vad som händer och sker. :) Pappa var så gullig igår, han hade beställt en blåbärs prinsesstårta som det stod Frizzet på! Så vi firade lite.

Mamma & pappa har åkt till luleå idag, dom skulle shoppa och gå på någon julkonsert, mysigt. Så jag sitter ensam här i byn, eller morgan sitter troget bredvid mig förstås. Dricker en julöl och väntar på att Idol ska börja. Sen vet jag inte vad som sker, om jag ska dricka en öl med några bybor eller bara ligga o lata mig i soffan resten av kvällen.

Imorgon kommer m & p hem igen och jag ska nog till stan och umgås lite med D på kvällen, något mer vet jag icket! Ska avrunda här.

Ha en mysig fredag :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback