You can't break a broken heart.

Goddag! Slänger in en liten "morgon" update här tänkte jag! Blev väckt av leon vid typ 11 tror jag, sen kom även en söt liten bejja och sa hej 14 gånger ungefär ;) Klev sakta men säkert upp, tänkte ta en dusch men då frågade emma om jag kunde klippa henne och visst kunde jag väl det, alltid fint med en slant och sen skadar det ju inte att jag älskar det. Det vart bra iaf, spelade lite tvspel med leon innan jag gick hem igen.

Tänkte ta tag i mitt rum lite, det ser förjävligt ut. Det ligger kläder på ena halvan av sängen, tillome leon började vika dom åt mig igår haha! Så jag borde plocka lite här och sen tvätta kläder. Men det är ju himla vackert väder ute idag, äntligen soligt o liite varmt! Nåja, får se om det blir av eller inte.

Nää nu ska jag dra mig vidare!

Pusss

 

J♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback