Torsdag idag..

Hej på er! Tänkte slänga in några ord här eftersom att det var en vecka sen jag gjorde det. Orkar inte börja rabbla upp vad jag gjort den senaste veckan, för det är inget intressant. For däremot till Luleå i söndags för en snabbvisit hos systeryster. Vi har bara tagit det lugnt, ätit massa gott och tittat film. Badat har jag också, måste passa på när man har ett badkar i närheten! ;)

Vi for hem till byn i tisdags. Igårkväll var vi och grillade vid linabron i höstmörkret, det var som myselimysigt :) Idag for hon hem till Luleå igen, tråkigt!! Hade gärna haft henne vid min sida, lite oftare.

Har inte gjort så mycket idag, varit ute och, tro det eller ej; soolat! Dock med kläder på förstås men solen värmde faktiskt fortfarande. Hoppas det blir finväder till helgen, man blir så mycket gladare av en blå himmel och sol istället för regn och helt grått!

Nåja, jag & morgan drog till jonte efter 21 typ och kom hem för en stund sen. Var ju tvungen att visa stället åt morgan så han också får se! :) hehe, han trivdes verkligen, bara sov o sov. Det var mysimys. Har saknat den där mannen! Nu har jag iaf precis fikat, ska nog ta en dusch sen och hoppa i säng! Får se vad som händer o sker imorgon.

Pusss & godnatt!

Bild från grillningen igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback