Sick and tired..

Hallåhallå! Nu var det ett tag sen jag skrev här.. Har precis vaknat och är fortfarande förkyld! Blev nämligen sjuk igår, hade feber hela dagen och ont i skallen. Jonte har smittat mig :( måste nog spöa han lite! Idag var det tänkt att jag och mamma skulle på loppis i Palo, trore ligger typ just före nilli, men jag vet inte om man ids nu när man känner sig så slut? Får se vad som händer och sker.

Har egentligen inte så mycket att berätta, mer än att det känns som att sommaren är över. Det är nästan helt mörkt på kvällarna och det blåser iskallt ute, löven har tillome börjat gulna. Fan vad deprimerande! Jag vill ha mer värmeeee! Nåja, det har då varit en förbannat varm sommar :) skönt det iaf!

Näe, nu måste jag äta frulle! Ska slänga in någon bild på en sminkning jag gjorde här en dag också!
Pusss



Kommentarer
Pernilla S

Palo ligger strax efter Nillis ;)

2011-08-05 @ 14:43:01 | http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback