I woke up this morning to an empty sky..

Vaknde väl inte på helt rätt sida imorse, saken blev ju inte bättre heller när jag kollade ut genom fönstret och såg att regnet bara öser ner! Blev väckt av mina guldklimpar iaf, blev ju iofs lite arg men samtidigt glad :) Nåja, upp tog jag mig trotsallt, har suttit och fikat med Leija nyss och nu sitter jag och lyssnar musik.

Idag kommer syster hem från Luleå över helgen, kul! :) får se vad man hittar på.. Tydligen ska det ju regna hela helgen, ooorkar inte deet! Hojj. Vädret gör så förbannat mycket.

Nä, nu ska jag mysa med bejjan som står här och tittar på mig med sina klarblåa, hoppfulla ögon! Tänk att vara så liten och ovetande om allt hemskt som finns i denna värld?

/ F

Bruce Springsteen & The E Street Band – Empty Sky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback