Haparanda tur & retur, husrivning & mys!

Hej på er! Lovade ju en tutorial idag men det kom annat "ivägen" så det får la bli imorgon istället! Blev väckt av mamma där vid 8 imorse, hon ville ha med mig till Haparanda, så jag hoppade i kläderna och följde med mamma o pappa dit för att hämta en bil. En volvo s80 rikare blidde vi, otippat? Ja. Nåja, är nöjd bara det är allt utom en cittra! ;) Så vi har gått på IKEA och lite sånt där, käkat på Max och bara varit. Var världens sommarväder där borta, typ 22grader och strålande sol.

Kom hem där vid sju iaf, käkade och hoppade i duschen, sedan brassade jag iväg till jonteboy för att jag fick abstinens! Har mest suttit in-lindad i ett täcke i soffan o myst med tända ljus och spanat på han när han rivit köket, blev mycket gjort idag! :)

Nu tänkte jag hoppa i säng för jag är TRÖTT, tro det eller ej.
Hörs imorgon!

Puss

Bjuder på 2 kassa mobilbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback