Friday, i'm in love

Gokväll! Kan ju berätta lite om min dag tänkte jag. Vaknade typ vid 11 tror jag, klev upp och satt och glodde mest, var helt äckligt trött. Sen fick jag ett sms om att min telefon kommit tillbaka från reparationen och att jag fick hämta ut den idag, så jag började sminka mig, åt lite yoghurt och sen drog jag och mamsen till storastaden!

Så nu har jag äntligen min experia igen, skönt! :) Vi for på dollar en sväng också och köpte lite grejor och sen hem till byn igen! Åt middag och fixade med min telefon, sen hjälpt pappa med en grej, sen kom anton och sen kom lilla lebon också. Vi har ätit lite godis och myst. Han ska visst sova här, gullungen! :)

Får se vad som händer senare ikväll, antingen blire väl mys eller så ska jag bara basta och ta det lilla lugna. Ni får ha en mysig fredagkväll så hörs vi!

& här kommer dagens make-up!

 

Pusss


Kommentarer
Malin

Roliga tips på sminkning :) Vad är det du har använt på de här bilderna? Svart och vit ögonskugga bara? Och eyliner + kajal förstås.

2011-08-23 @ 12:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback