Dagens gröna sjuk-make-up!



Såhär vacker är jag idag, sjuk och jävlig, i min fina hello kitty morgonrock. Är täppt i näsan, tjock i halsen och har så jävlart tungt att andas, fick sitta o sova inatt, funnylife? FAN. Nåja, kände liktförbannat för att sminka mig iaf, för att jag ville testa en av alla nya skuggor jag o sanne köpte från tradera. Blidde grönt idag + att jag använt mig utav en TiKei foundation. Hade nästan glömt bort att jag hade massa prover därifrån, ska testa ordentligt någon dag vilken färg jag ska ha nu till hösten/vintern och sen kanske jag klickar hem en stor burk. Det täcker bättre än man tror, än jag tror iaf.

Nä, nu ska jag dricka slemlösande och försöka överleva, wiho!

Kommentarer
Anonym

Vad använder du när du suddar ögonskuggorna så att inte kanten blir skarp?

2011-08-26 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback