tors, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag..

Hej på er! Jag har verkligen varit skitkass på att blogga på senaste tiden! Jag for ju iaf till byn på torsdag och syster kom hem då också, vi kolla mest big b och sånt där. På fredan for jag och anna till stan vid tolv, vi gick på kicks, kappahl, lindex, systemet, mondo, dollar och sådär! Jag köpte ett armband, en ring och en foundation (IGEN). Vi träffade även bästis och marre på lindex, så vi kramades lite och pratade, sabne ville verkligen ha med mig ut, sen köpte hon ett välldi fint nagellack åt mig, va sött va?

Vi kom iaf hem först vid 18 och då käka vi god middag! Anton o alla dom var här också :) sen sa jag åt anna att vi kanske borde fara ut ändå, sagt och gjort. Vi fixade oss i ordning och drack lite, Emma skjutsade oss till mbgt till sanne där vi drack o dansa o hade allmänt trevligt, sminkade sanne också :) Tror vi for på krogen före 23 nångång och for hem halv ett redan. Men det räckte som, lite trist med bara pub. Fattar inte varför dom aaaldrig kan ha disco också? Sjukt. Men det var kul iaf :)

På lördan tog vi det baara lugnt, sanne försökte få med mig ut igen, men jag orkade inte. Jag var lite bakis och skittrött, + att det bara var pub då också, så himla trist! Nog äre ju kul o dansa åde, men man lessnar på pub iaf.

På söndan hände det inte heller allt för mycket, jag minns inte riktigt vad vi gjorde, joo kollade big b typ hela dagen och bara var!

Igår var jag och mamma i stan och handlade mat på coop. Jag handlade till kulka och mamma handlade hit, så nu har min älskling lite mat iaf ;D funderar på att fara dit någon dag den här veckan iaf. Sen var leon här hela kvällen igår, vi bakade muffins, åt glass, titta barnprogram och bara myste på =)

Idag har jag klivit upp vid 10, sen bara degat innan jag tog mig i kragen och gjorde en sminkning, det blev en grön/gul sminkning idag, kommer upp en tutorial på den snarast! :) Har suttit ute och solat en stund också..vet inte vad som händer resten av dagen, kanske drar till stan, kanske inte. Får se.

Nu ska jag lägga in lite bilder och lägga upp här!

mina köp:

nagellacket av bästis

---

kass mobilbild från nex :)


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback