Uppdatering från stora staden.

Hallåå på er! Tänkte slänga in en liten uppdatering här. Vi sitter hos syster i Luleå nu, jag, syster, mami och vovvarna :) Vi kom hit före 15 och har gått på storheden litegranna. Jag köpte en randig cardigan, en ögonskugga och en primer. Imorgon blir det väl att gå på "storstan" gissar jag. :)
Nu ska vi titta big brother live och dricka en 3,5a! Sen blir det dusch och försöka sova, jag brukar inte sova bra hos andra men vi får väl se :) Imorgon drar vi nog hem igen, efter att vi gjort klart allting som vi ska.
Jag har klippt annas hår, toppat, klippt upp och klippt luggen, blev nice!
Nu ska jag kila vidareee, vi höres och synes! Ni får se vad jag köpt när jag kommer hem igen.
Ha en bra kväll! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback