Tisdag.

Hej! Sitter och tittar lite big brother live just nu, de håller på att göra egna munkar, roligt att se! :) Jag har donat på lite här på morgonen, klev upp och gjorde en kycklingsallad direkt och sen diskade jag bort disken som var! Jag funderar även på att städa lägenheten, jag älskar att ha rent och fint, dessutom jobbar min älskling över idag så då har jag tid att städa i lugn och ro + renbädda! Finns det nåt bättre än att sova i en renbäddad säng? nåååee!

Det är så svårt att slita sig från datorn bara, men snart ska jag göra ett ryck och börja dammsuga! Det är väldigt mycket grus på golvet i hallen, för att tom dragit in sina arbetsskor, inte mys :/ så det måste boort! Och sen har jag kläder utspritt överallt, som vanligt.

Får se vad som händer sen, om man kanske tar sig en promenad när man städat klart. Och kanske gör övningar också.

Nu ska jag poppa lite pepp-musik och gasa med dammsugarn! Vi hörs sen!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback