Okej då.

Eller okej, jag för över det klipp som blev på youtube nu, så den kommer väl upp här lite senare, tar ju hundra år att lägga upp på youtube. Hela sminkningen kom inte med, men själva skuggtekniken kom med iaf. Det som inte kom med var eyelinern, kajalen och mascaran, men det vet ni säkert hur man sätter :)

Hörs snart, om allt går som det ska. Just nu har den då hakat upp sig och fastnat på 4%, måste precis allt gå fel idag? Som när jag åt middag också, först fick jag smör i håret, sen råkade det droppa mos från min gaffel på telefonen, sen när jag skulle äta en gurkbit så flög den över halva bordet! Började skratta tillslut för att jag blev så suur.

Men som sagt, hörs kanske sen, och Kanske det kommer upp en video.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback