Rouge & ögonskuggs-tips! :)

Pierre René



Dessa två ögonskuggor från Pierre René har jag och fler lär det bli!
Jag tycker att deras skuggor är riktigt fina och väldigt pigmenterade
för den billiga peng man får de för! Endast 39kr/st. Och det finns mycket
fina färger. Jag hade velat ha en skimrig vit skugga och kanske någon lila
och ljusrosa. Vore fint! :) Om jag inte minns helt fel så får man typ 3 för 99
på Lindex? Det är ju iaf ett bra pris! Måste kika nästa gång jag är där.
MNY

Sen är jag även nyfiken på skuggorna och rougen från MNY. Också ett billigt
märke. Har bara två rouge, så måste inhandla ett till :)

& detta är färgerna som finns! Jag är sugen på 201 & 101.

 


 

 

Här är alla deras skuggor! Finns rätt

många att välja på! :) 39kr/st!

(klicka på bilderna för att göra de större)


Prislista för hela sortimentet:
  • Ögonskugga 39,50 kr
  • Läppglans på tub 29,50 kr
  • Läppglans 39,50 kr
  • Nagellack 29,50 kr
  • Rouge 49,50 kr
  • Läppbalsam 29,50 kr
  • Ögonpenna 29,50 kr

Kommentarer
Pernilla S

Jag har rouget i nummer 201, den är galet rosa men blir svinfin! Man måste dock ha en bra borste så att man lätt kan fördela färgen jämnt, och bara ta lite färg åt gången =) Och sen har jag ett läppbalsam & två nagellack. Kan verkligen rekommendera dom, superbra är dom faktiskt! =)

2011-04-09 @ 12:22:19 | http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback