Morsning!

Hallo på er! Nu är jag i Kullen. Saknade hjärtat för mycket så jag var tvungen att åka hit en svänki! :) Jag har inte gjort såå mycket annat idag, suttit och solat på bron, sen gjort en sminkning + en tutorial som kommer upp lite senare ikväll! Även imorgon kommer det upp en tutorial, på en vardagssminkning denna gång. Inte ofta det händer ;)

Snart kommer nog tompa hem hoppas jag, för jag är myssugen! Träffade förresten hannapanna här utanför och hennes söta vovve Milton, satan vad stor puppy! :D så himla söt.

Nåja, nu ska jag dona med nånting! Har förövrigt haft världens vårkänslor idag, wihi!
Vi hörs och sånt.

Pusss

Lite bra och glada låtar:

Avril Lavigne – What The Hell
Britney Spears – Till The World Ends
Andreas Wijk – Like My Style
Loreen – My Heart Is Refusing Me
Veronica Maggio – Jag kommer
Lars Winnerbäck – Hugger i sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback