Min påsk.

Hallå på er! Nu var påskhelgen över. Det har varit en ganska lugn och skön påsk ändå. Vi har haft ungarna rätt mycket, dom har sovit hos oss också. Vi gömde ett påskägg åt Leon och han blev så glad så! Jag och anna har städat bilen, sen har vi ätit påskmiddag (grillat), kört en jäkla massa bil, varit till stan två gånger, druckit öl, kört byarna runt, till ullatti 2 ggr bla. Ja det var väl det och säkert mer :) Jag har några bilder på kameran som jag fotat när vi var på raggen, lite solbilder! finigt vare. Jo igår bakade jag ju wienerbröd också, himlans gott!

Nu är jag iaf i kullen med hjärtat, han står i duschen, vi ska ut och åka lite bil när han är klar. Det är så mysig kvällssol :) Sen blir det nog film och sova.

Slänger in bilderna lite senare, hinner inte nu!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback