Fredag och så vidare.

Hallå! Har vaknat efter 9 idag. Klev upp och läste lite bloggar och sånt där, sen gjorde jag lite övningar och sedan käkade jag frulle! Har mest tagit det lugnt efter det, fick nämligen menne idag, vilket förklarar min sjuka trötthet de senaste dagarna. Har bara suttit och tittat big b live, men alla sov så det var lite trååk! Tittade lite oth också :)

Nu sitter jag bara och lyssnar musik och dricker bubbelvatten, vet inte riktigt vad jag ska göra? Hjärtat slutar först vid fyra idag och då ska han hem till sin by och tvätta kläder och ta med nya, sen ska han vara hos mig resten av helgen :) wihi! Men jag vet inte om jag ids fara till byn före det? Vet inte vad jag ska göra varken här eller där. Det är ju så mulet idag, hade det varit strålande sol hade jag farit till byn och suttit på bron!

Äh, jag får se när jag åker. Imorgon ska vi iaf grilla, inte ute i skogen utan på en grill på gården :) så satans gott med kött, pottisallad och vanlig sallad! Mummaaa. Sen kommer väl syster hem idag också tror jag?

Det händer nog dock inte allt för mycket denna helg, blir nog lugnt och skönt med nära och kära.
Nu ska jag diska bort lite disk innan helgen :) Ha en bra helg så höörs vi!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback