Bloggfix & akutvisit!

Hallå på er! Vilken kväll.. Höll på och fixa min blogg och det tidigare, har känt i någon dag att jag har haft tungt att andas men det blev som värre mitt i allt, jag blev rädd och tom fick lugna mig. Han frågade om vi skulle åka på akuten för att se om det var något, jag ville inte riktigt först. Vi gick ut så jag fick andas lite friskluft och sen for vi och åkte lite bil och tillslut bestämde jag mig för att åka och kolla ändå. Så jag ringde dit och dom lät mig komma.

Dom kollade rätt mycket, blodtryck, syresättning i blodet, hb, ekg, tempen, sänkan, halsen. Allt var bara bra! Sikken tur! Jag hade till och med väldigt bra lungkapacitet, dom trodde att jag tränade mycket :O hahah, vilket skämt! Men det gick iaf bra, dom sa att man ibland kan känna att man inte får luft även fast man får det. Dom kollade min syresättning och den var på 100% så att. Vi var där i säkert 2 timmar, är glad att min älskling var med ♥ han svamla på som vanligt och fick mig att bli lugn och skratta.

Nu känns det väl lite bättre, har ju fortfarande lite tungt att andas, men det var ändå en lättnad att veta att det inte var fysiskt liksom. Kan vara att jag är lite tung-andad nu när jag är lite förkyld, sen stressade jag upp mig och blev lite ångestfylld vilket gjorde det värre än vad det var, men vi får la se. Har suttit och gjort klart min blogg nu, ska snart tvätta sminket och sen krypa ner bredvid gubben som redan sussar så sött!

Vi får höras imorgon hörrni!

Godnatt, pusss!

Kommentarer
Emma

Usch, tur att det inte var något då :/



Snygg bloggen blev!

2011-04-08 @ 08:36:03 | http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback