Det är dags för fredagsmyyys!


Idag har jag vaknat före 12 nångång. Låg och tittade tv i sängen och fejjan
på mobilen, såklart. Snacka om att vara uppdaterad innan man ens fått upp
sina blå helt ordentligt :D

Nåja, jag kom upp tillslut, satte mig vid datorn och kikade lite, kollade tre
avsnitt av säsong 7 och insåg att lucas och peyton inte är med längre och det
var ju en stor besvikelse :( menmen, kanske är bra ändåå.

For till byn typ vid halv 3, käkade frukost eller ja, lunch blire väl,
sen gick jag och läste i sängen och självklart somnade jag!
Mamma ville ha med mig och handla men jag sov ju så hon for ensam.

Tompa har varit förbi här en sväng, men for hem lika snabbt.
Han ska skruva i sin skooter i helgen, och kanske fara till luleå imorgon,
om inte så kanske vi skulle umgås. Så vi får la see :)

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med lite ingredienser,
ska nämligen baka cookie dough cupcakes som jag hittade på en sida, dom såg väldigt
smarriga ut, får väl se om jag lyckas lika bra =)

Annars ska jag bara ta det lugnt ikväll, käka lite onyttigheter och kika idol.
Skönt! Hoppas det blir finväder imorgon, kanske man får fota lite. Haha,
har blivit någon slags fotogalning på sistone. Meen, det är ju roligt, så why not?
Kan ju tyvärr inte slänga in fler bilder eftersom att bilderna är på min dator i stan,
så det får bli vid ett annat tillfälle. Hade denna bild dock =) väldigt mysig!
Det är då en buske vi har på gården, med en ljusslinga i, hähäh!

Nu ska jag kila vidare. Kanske man tar sig en bastu ikväll? Det var som längesen.
Här hittade jag receptet om någon fler vill baka :D → Cupcakes!



Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback