Torsdag 28e oktober

Godmorgon! Idag har jag vaknat före 12 nångång. Har inte gjort så
mycket, kikade datorn när jag klev upp och sen diskade jag bort all disk
& käkade min pizzabit som jag hade kvar sen igår och sen bakade jag en
strösselkaka som nyss blev färdig! Hoppas att den är väldigt muumsig! :)

Snart slutar älskling, halv 3! Då ska vi mysa har jag bestämt.
Annars vet jag inte vad som händer resten av dagen? Inget tror jag.

Imorgon är det fredag och då ska jag till byn, ska ta med mig min dator
och min skärm, anton ska fixa lite i datorn och jag ska få byta skärm med han
och få låna en större, nice! :) så kommer annapanna hem imorgon också,
det var som längesen! Undra om tom ska vara hos mig? Hmm, får la se.

Nu ska jag nog cut the cake i bitar och frysa in den.
Vi hörs säkert bättre senare.

Puss&Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback