tisdag..

Jag har verkligen varit skitdålig på att uppdatera nu på sistone, det är för att jag är i byn, då ids jag inte sitta vid datorn dess mer, vill passa på att umgås när jag är här =) Mina dagar har mest bestått av fotning och en massa bus med världens bästa unge! Har fotat över 800 bilder nu sen i fredags, har kamerasladden i stan och kan därför inte dela med mig av någon bild. Men det kommer bli en stor bildbomb när jag kommer till kullen =) funderar på att åka dit imorgon, om jag vågar mig ut på vägarna. Saknar min gubbe på tok för mycket! Nu ska jag sova, natti! =)

Kommentarer
Emma

Mjao.. ska bli roligt att se bilderna :)

2010-10-13 @ 13:08:19 | http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback