There goes my hero, watch him as he goes!

I lördags åkte jag till byn typ vid fyra kanske, annapanna var ju hemma från lule,
så jag ville såklart träffa henne. En ny bil har hon ju dessutom köpt, en finig bmw!
Välldi fin och rolig att köra. Jag hade också velat ha en bmw av något slag :)

Jag gjorde inte så mycket i lördags, busade med leon & leija, umgicks med min
kära family, jaa det jag alltid gör på helgerna :) Jag & anna for till stan typ vid åtta
för tom skrev att han skulle komma hem så vi for och hämtade han med annas bil,
anna drack lite öl och jag fick köra, vi körde omkring på stan lite och före tio nångång
ringde tom och bad oss komma till juc och hämta honom :) så förbannat skönt att ha
min älskling hemma igen! Vi for hem på en gång och tom hämtade sin bil från mig i byn
och sen drog han vidare hem till ullatti, för att hämta nya kläder och för att han skulle
sälja skotern på söndan. Jag & anna kollade lite oth och sen gick vi och soov.

På söndag, eller ja igår, gjorde jag inte allt för mycket, var mest med anna och
tog det bara lugnt. Tom kom till mig vid åtta tror jag och vi for till stan vid nio.
Deet var min helg!

Idag har jag klivit upp vid tolv, jag kunde sova! Fan vad skönt att inte vakna
skittidigt av att man inte kan sova vidare, måste vara för att gubben är hemma,
för såhär gott har jag inte sovit på läänge :) hihi. När jag klev upp kollade jag
ett oth avsnitt och laddade ner säsong sju också. Seen var det bara att börja med
maten! Vi har ätit älgfilé, hemmagjorda klyftisar, brunsås, kall vitlökssås & ketchup.
Det tog ganska så länge att göra allt, lät köttet ligga i marinad ett tag innan jag stekte det också.
Men det vart riktigt jävla gott! Jag älskar verkligen hemmagjorda klyftpotatisar.
Helst när man häller på olja, vitlök och grillkrydda innan de ska in i ugnen,
då blir de krispiga och goda! Jag har tagit en massa älgkött hemifrån, tom också,
så nu kan man laga alla möjliga sorters kötträtter :D

Vi har varit och handlat på Coop för typ en timma sen. Allt var verkligen slut här
hemma. Så det var riktigt skönt att handla, nu är både kyl & frys fyllda!
Jag hatar att inte ha mat hemma, man blir ju galen. & jag är inte en sån där
som springer på affärn varje dag för att köpa någon grej. Det är mycket lättare
att storhandla när man väl handlar :)

Tom for till christian tror jag, jag har nyss diskat och plockat lite. Jag vet inte
vad jag ska göra nu, bara sitta vid datorn tror jag. Fick värsta suget nu mitt i allt,
jag vill redigera en massa fina bilder! Det är så roligt när man har inspiration.
Kanske jag reddar någon gammal goding för jag har inga nya bilder just nu.

Slänger in en bild på maten iallafall :)
Puss&hej!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback