Seize the day!

Nu har jag inte skrivit något i bloggen på ett tag, det har mest varit bilder,
filmer, musik osvosv. Fast sånt är ju alltid kul :D tycker iaf jag. Höh.
Jag kan ju iaf berätta att jag for till byn igår på kvällen nångång, kikade
lite oth med mamma och bara var. Efter ett på natten for jag till kullen igen,
kände faktiskt för att sova här. Tycker det är skönt att vara ensam här i läggan
ibland, bara vara, väldigt lugnt och fridfullt.

Jag har städat som en tok idag, klev upp, duschade, kollade ett avsnitt oth och sen
började jag städa, typ vid tre och var klar vid sex. Så nu är allt skinande rent! Jag
älskar att ha det städat. Så mycket mer har jag inte gjort idag, suttit vid datorn,
kikat idol och nyss fixat håret med vågtången och det tar alltid typ fyrtio minuter,
det är förbannaaat segt men jag älskar att ha det vågigt och lockigt så det är bara
att stå ut!

Hmm, vad mer kan jag säga. Ingen tompa hemma ännu, kanske att han kommer
imorgonkväll, annars på söndag. Så det ska bli skönt att få pussa lite på han :) hih
Dock sa han att dom kanske skulle åka på jobb i kiruna igen, lite längre fram och
det jobbet skulle tydligen ta månader, FY FAN säger jag bara! Jävla tråkigt ju.
Men jag får helt enkelt klara mig, så länge han trivs och tycker det är roligt så är jag
nöjd.

Jag tror inte jag ska göra så mycket mer idag, ska nog kika fejjan lite och sen ska jag
nog hoppa i säng och krama alla sju kuddar. Hahah, ja det är sant, vi har faktiskt sju kuddar.
& fyra av dom är mina! Kanske jag borde ligga på spikmattan en stund, det är så förbannat skönt.
Igår somnade jag på den efter typ tio minuter, så det funkar ju verkligen skitbra om man har
svårt att somna. Jag är så spänd i nacken också så det kanske släpper lite om man ligger på den?
Jag skulle fan behövt en massage just nu, det strålar ut i huvudet och armarna och allt när jag
är så förbannat spänd. Yr är jag också. Blöh. Alltid är det något. Liite less man börjar bli.

Nåja, det är bara att le och vara glad gissar jag.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, säkert inte ett skit. Kanske åka till byn, beror lite på
när och om tom kommer hem imorgon, han måste ju som ha sin bil, så jag måste ju hämta han.
Jag tycker om hans bil jäkligt mycket, den är skön att köra, trist att lämna tillbaka den haha :(
WELL.

Jag hittade ju förresten alla avsnitt av oth, säsong sex, tillslut! Dock minns jag inte vartifrån
jag tog den. Haha, vart så ivrig så jag har glömt. Måste hitta säsong sju snart också,
har bara några avsnitt kvar att se på sexan :) Jag tycker att säsong tre och fyra har varit
bäst hittills. Mycket drama & spänning.

Näää men, nu ska jag ge mig. Tror jag. Puss & godnatt.
Hoppas att jag kan somna någorlunda snabbt inatt & att jag kan sova på
morgonen och inte vakna vid sju eller åtta. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback