men fan vad jag behöver dig här nu ikväll


Har inte blivit mycket bloggande på sistone. Jag tänkte som vänta med det
tills jag lägger in alla 860 bilder, men jag har ju som sagt inte sladden i byn.
Och idag när jag och mamma var ute och fotade så stod det " kortet är fullt "
så det var ju inte så roligt. Trodde det rymtes typ 2000 bilder minst.
Men ack så jävla fel jag hade.

Ska bli roligt att leka lite i photoshop med nya bilderna, fast dom är redan
finiga så det kanske inte finns så mycket att göra ;) jag ska iaf fixa mig en
ny header, en lite mer höst-vintrig så att säga. Och kanske ändra lite färger
och grejer på bloggen. Jag är less på min design nu.

Jag och mamma har nyss ätit mumsig mat! Älgfilé och klyftisar, haha
jag är nog beroende av det nu. Och igår åt vi pizza och i förrgår
gjorde vi tacopaj. En massa gottgott hela veckan! :D
Jag har tänkt fara till kullen i några dagar nu, men det blir liksom aldrig.
På dagarna vill jag vara här och fota och vara ute åde, sen på kvällarna
blir det alldeles för jävla halt för att ens våga sig ut på vägarna.
Jag blir så förbannad!! Visst, det är faktiskt mysigt med snö och allt det där,
men det är just dedär med bilkörningen jag hatar på vintrarna.
Så jag har ju inte träffat tompa på hela veckan, men men, sånt är
väl livet. Le och var glad. BLÖÖÖÖÖÖH!

Veckan har ändå varit mysig, inte hela men, ja i princip.
Vi kollade klart oth säsong 6 igår, så nu har vi inget att titta!
Jag håller på att ladda ner säsong 7 nu, men den har ju ingen text,
så det är lite trist. Men bättre än ingenting.

Jag är lite förbannad idag, så jag ska avrunda här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback